Fin dag.

Idag har jag haft en liten solstråle till dotter, medgörlig i princip hela dagen. Hon tog sovmorgon och vaknade riktigt utvilad 10.15. Vid lunch åkte vi till Follingbo Trädgård där hon fick stolt välja egna blommor att ha vid lekstugan, sen for vi till Maxi och handlade lite och efter det hämtade vi syrran vid skolan. Efter det spenderade vi ett par timmar ute i det fina vädret och donade i trädgården, Milla nöjde sig gott med att klättra i jordhögen och cykla. Penséer fick jag med mig hem, snarare 10 stycken, och några av dom hamnade i stolen. Brorsan och Emma har just varit här på en fika och Milla ligger nu uppe i sängs. Vid tolv ska jag åka mot stan och hämta Johan vid båten :).
Nu blir det Lyxfällan ihop med syrran och en skål ostbågar.





Jag fick hjälp med planteringen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0