Utekväll

Efter maten gick vi ut och krattade ihop lite äpplen som låg lite överallt. Emilia tog även en liten cykeltur medan jag fixade med annat.



Jag hade turen att få en puss.



Hon är för go min lilla fining =).

Hon har för övrigt lärt sig ett nytt ord idag. Hon satt inne på rummet och lekte för sig själv när jag hörde henne upprepa "dumheta, dumheta, dumheta".
Jag brukar fråga henne "vad är det för dumheter du har dig för" när hon gör någe hyss som att dra katten i svansen.
Och när vi var ute och krattade äpplen tog hon sin kratta och pekade på mig och sa "dumheta". Hmmm hur ska jag få henne sluta säga det..?


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Men Johanna vad är det för dumheta du lär na!!! Haha.Det är så i den åldern dom tar efter allt man får tänka på vad man säger men det är inte lätt alltid...Du är en underbar o snäll mamma o dom lär sig massor med ord i den åldern på dagis lär dom sig mycket så ta inte åt dej...Kram älskar er.

2010-09-30 @ 01:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0