Sensation

Äntligen! Vilken lycka! Emilia har bajsat på toaletten för första gången.
Hon sa till mig att hon var nödig och gick på toan. I vanlig ordning går hon in och sätter sig men bara kissar sen är hon klar och jag trodde att det skulle bli så denna gång med.
Men efter bara några sekunder inne på toan hör jag henne ut till köket " mamma, bajset kommer ut bajset kommer ut"!!! Skitglad lät hon och jag sa till henne att vänta där inne för jag skulle bara torka av bänken innan jag kunde komma.
När jag går in till henne står hon brevid, aslycklig, och pekar ner i toan. "Mamma bajset komma ut" sa hon med världens leende sen skulle hon genast ringa till sin pappa och berätta.


Vid matbordet igår med pannband och haklapp?? Promt skulle dom vara på och jag antar att hon kände sig fin :).


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Tänk vilken lycka!!! Hon är ju fin i allt o nu har jag köpt prinsessklänning o diadem till henne i julklapp + så mycket annat skulle kunna handla hur mycket som helst men jag får bromsa mej själv..haha.

2010-09-26 @ 16:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0