Onsdag

Idag har Johanna och Emilia varit här på fika medan våra små var på dagis. Jag hade bakat den supergoda kardemummakakan men den vart såklart bränd i ugnen som är på väg att kasta sig ut genom fönstret. Den bränner typ allt jag gör, förutom bullarna jag gjorde igår konstigt nog. Hyresvärden ska kika på den här i veckan och jag hoppas verkligen på att den blir utbytt till en ny eller begagnad det spelar inge roll så längen den fungerar klokt.
Lagom gästerna gick kom lillsyrran inför dörren och hälsade på en stund tills mamma nyss hämtade henne.

Imorn kommer Marie och Angelica hit och fikar. Jag har inte träffat dom på evigheter och den ena har fått barn sedan jag såg henne sist. Det ska bli riktigt trevligt men baka någe gott kan jag nog glömma, iaf om jag ska använda ugnen...
Efter det ska jag till min morbror och plocka bär så vi kan göra saft :).



Emilia hjälpte mig med att sockra bullarna men åt mest, syns kanske.


Fika med dom fina tjejerna. Vi bubblade över fyra timmar om allt mellan himmel och gjord innan det var dags att återgå till verkligeheten.


Milla vid mommo i sina nya styvlar.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

tack så hjärtligt för idag! det var super trevligt:)goa bulla!!!

2010-09-29 @ 19:26:35
Postat av: Ingela Lindström

Gud vilket underbart barnbarn jag har kan inte sluta titta på henne längtar så efter henne...kan inte fatta att det är mitt barnbarn så fin o så underbar..tårarna tränger i mina ögon som jag längtar..Kram.

2010-09-30 @ 01:23:31
Postat av: emilia

Tack för fikat,det var riktigt mysigt och gott!! Vad fint ni har det hemma hos er:)

Kram

2010-09-30 @ 09:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0