Myspys

Idag fick det bli lite gjort i trädgården nu när det är så fint höstväder. Emilia har hjälpt till att plocka äpplen, köra löv, plocka björnbär samt ätit dom tills hela hon var blå och hämtat posten. Lägg märke till den gräsliga mössan jag har köpt till henne från Name It, finns inga fina någonstans i stan och Name It var min sista anhalt så därför fick det bli denna.











Riktigt mysigt har vi haft det på förmiddagen och ikväll ska jag och Emilia åka till Guldrupe för att fira Johanna som fyllt år. Presenten jag har köpt till henne skulle jag själv vilja ha men nu var det ju inte jag som fyllde år :).

Imorn är det marknad igen, näst sista för i år. Jag tror inte att vi ska dit eftersom vi redan har varit på två stycken men man vet aldrig. Johan la fram som förslag att han kunde springa dit...herregud vi vill ju ha honom levandes ett tag till och det är minst 2 mil dit.


Kommentarer
Postat av: johanna

vad mysigt ni haft det idag ses ikväll PUZZZZ

2010-09-24 @ 16:57:22
Postat av: Ingela Lindström

Vad härligt det ser ut. Johan kan väl inte ha menat att springa dit..haha. Han får väl börja med att springa runt huset innan o när han sprungit ungefär 100ggr så kan han väl ta ladan med..haha.

2010-09-26 @ 16:49:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0