Den här dagen

Ahhh vad grått det är ute! Regn, moln, ingen sol, kallt och ruggigt. Slö blir man, frusen, trött, hängig och blek. Gud vad underbart med höst. Inte så konstigt att var och varannan går in i nån slags deprission så här års.

Jag måste städa idag, känns som att jag inte har gjort det på evigheter och rummen har fått varsitt bombnedslag kan man tro. Och bakning? Nej jag vet knappt vad det är längre, närmaste jag kom var nog i lördags när pappa med familj, brorsan och emma kom och åt våfflor annars har det stått still ett tag.
Pappa kom över med kartonger som jag lämnat hos dom, eller snarare aldrig tog med mig när jag flyttade hemifrån, som jag måste gå genom. Tvätt måste tvättas och mat ska lagas. Det mesta ska helst ha blivit genomfört innan Emilia ska hämtas på dagis klockan 14 så det är väl lika bra att jag sätter lite fart.


Bus med Stella.


Innan vi skulle bada i förrgår upptäckte jag en strumpa som satt bak i knäväcket på brallorna.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

och vem tog den fina bilden på strump jageriet i byxan??

2010-09-21 @ 13:04:24
Postat av: Jag

det var Johan som gjorde =)

2010-09-21 @ 13:32:42
URL: http://rockkarlsson.blogg.se/
Postat av: Ingela Lindström

Hur fick du in den..Haha.

2010-09-21 @ 22:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0