Bra humör idag

Idag har vi varit i stan och vänt. Emilia blev ju lovad att få köpa ett pussel och det var det första hon sa till mig imorse när hon kom in i vårat sovrum på morgonkvisten. Det vart ett 12 bitars som hon får testa när hon har vaknat. Sen var vi till Urbans jobb och hämtade halvpallar som jag ska ha jordgubbar i från farmor. Emilia fick en rundtur bland alla truckar och dom stora var lite läskiga när dom var igång men ändå väldigt spännande.
När vi åkte vidare till Ica Maxi så var hon lite deppig över att få åka därifrån men det gick snabbt över när hon fick veta att hon skulle få blippa i affären.
Hon var verkligen toppen i alla butiker och har lyssnat på mig till 100%, riktigt stolt kände jag mig på vägen hem. Tänk att det kan vara så olika från gång till gång man är någonstans.

Nu står kalopsen på spisen, sotaren har varit här, huset är städat, tvätten är upphängd och nu väntar jag på att madam ska vakna. Ikväll ska vi vara ute och pyssla i trädgården för vi har kanonfint väder så det är lika bra att passa på.


Milla ritar hos mommo och Urban.


Så här fräscht ser det ut när man handlar närodlat.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att det kan vara så nån gång man är i affären:)att blippa själv är bra.

2010-09-22 @ 21:50:59
Postat av: johanna björnlund

de var jag;)

2010-09-22 @ 21:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0