Söndags eftermiddagen

Idag när vi skulle lämna Johan vid båten bestämde vi för att gå med honom upp till incheckningen. Hon har inte varit där sen hon var bebis och annars när vi lämnar honom säger vi hejdå på parkeringen. Jag och Johan hoppades på att hon inte skulle vara lika grinig när han skulle gå om hon fick följa med upp.
Och jag kan säga det att avskedet blev helt annorlunda mot det senaste gångerna. Hon vinkade, kramade, pussade och ropade hejdå ända nerför rulltrappan.
Det var så skönt att se henne allt annat än arg mot sin pappa vid avlämningen.

Efter det åkte vi vidare mot stranden och kastade sten som hon ville så gärna. Vi stannade där tills båten hade åkt ut en bra bit på havet och hon fick vinka en sista gång innan det var dags för oss att åka och handla och sen hämta äppelmusten som var klar :).

Den lilla damen sov innan klockan slog åtta ikväll och jag har kunnat se på Ensam mamma söker i lugn och ro. Hon sa att hon hade ont i magen innan läggdags men det tror jag det när hon först åt en massa kyckling tikka masala sen ett gäng vindruvor och på det lite äppelmust plus en banan i mataffären. Vissa dagar äter hon jättemycket och andra pyttelite.


Hmm det här med brygga var inte riktigt så kul som Emilia trodde.


Sitter bland dom stora stenarna och tittar på båten som åker iväg.


Kommentarer
Postat av: johanna

gud vika fina bilder!!

2010-10-31 @ 21:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0