Svårt med sömnen

Jag har varit så himla nervös. Idag eller snarare imorse var jag på arbetsintervju. Väl där var narvositeten borta men det är hemskt vad man kan stissa upp sig innan man ska till något sådant. Allt gick jättebra och dom ska återkomma ganska snart med besked :).

Idag fick vi ett paket på posten utav Emilias farmor. Där i fanns det vinterjacka med byxor, 2 par vantar, fuskolle, en röd tröja och en svart kofta. Allt passade kanonbra och Emilia blev jätteglad. Hon var våran lilla provdocka efter att vi hade varit hos min pappa och fikat.

Nattningarna här går inte så felfritt längre. Sen hon började ha dörren öppen har hon svårare att hålla sig kvar i sängen. Hon smiter gärna ut och sätter sig under skrivbordet i hallen, sätter sig i trappen eller springer in i vårat sovrum. Det kan hålla på i över en timma vissa kvällar innan hon somnar. Jag har sagt åt henne att om hon inte ligger kvar i sängen så kan jag lika bra stänga dörren. Oftast funkar det men inte alltid. Dom kvällarna får jag stänga dörren en liten stund så hon verkligen förstår vad jag menar. Jag vill inte vara elak med att göra så men annars lyssnar hon inte verkar det som.




Här ska hon iväg till moffa och behöver skohorn för att sätta på sig stövlarna.


Kommentarer
Postat av: johanna

hmmm det där med nattningarna går inte enkelt här heller. svårt det där när de börjar bli rädda för saker och ting. isabelle somade nyss o kl är halv 10 inte likt henne!

2010-10-19 @ 21:36:39
Postat av: Ingela Lindström

Klart dom testar er skulle jag med göra!! Hihi Roligt att hon blev glad för kläderna skulle nog kunna köpa hur mycket som helst till dom små livena..Saknar dom så...Jättemycket kramar o pussar till er alla.

2010-10-20 @ 18:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0