Onsdagen

Dagiset är stängt idag. Emilia är där varannan onsdag och självklart skulle det var stängt just den onsdagen hon skulle varit där. Det innebär att vi ska sammanstråla igår, idag och imorn sen på fredag ska hon dit igen. Lite tungt är det nog att vara hemma så många dagar i sträck utan dagiskompisarna tror jag.

I eftermiddag kommer Johanna och Isabelle hit och äter lite fruktsallad och nybakta kärleksmums. Det ska bli väldigt trevligt. Håller tummarna för att barnen håller någelunda sams idag, dom har en förmåga att ryka ihop lite då och då dom små charmtrollen.

Ikväll är vi bjudna på mat hos mamma. Jag ligger lite efter i matlådor till Johan inför nästa vecka så när vi kommer hem får jag laga mat till honom. Fyra stycken ska han ha med sig varje vecka och det ligger bara en i frysen :S.




Gott med kaka.


Kommentarer
Postat av: johanna

tack för trevlig eftermiddag! Jo hyfsat sams höll de idag:)

2010-10-27 @ 19:43:34
URL: http://guldrupemamma.blogg.se/
Postat av: Ingela Lindström

Förstår att hon är lycklig som får kaka skulle jag med varit..Längtar så efter er.

2010-10-27 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0