Liten glad

Nu när Emilia är inne i sån sura, gnälliga och bråkiga period så uppskattar jag väldigt mycket när hon är riktigt glad. Som vid matbordet ikväll. Hon fick ett skrattanfall över ordet bajs, konstigt nog kan det ordet vara så himla kul.





Idag var vi ju till city en sväng. Vi fick lite småsaker handlade men Emilia var inte så tålig så vi gick och åt mat innan vi fick dra hem. Jessica stannade kvar för att klippa och färga mitt hår. Hon är så himla duktig min lillasyster.

Innan vi åkte till stan ringde dom från jobbet jag var på intervju förr veckan. Tyvärr fick jag inte det. Men han sa att det stod mellan mig och tjejen som blev anställd. Det känns ju lite bra men samtidigt snubblade jag på målsnöret. Jag gjorde det bästa från mig på intervjun och han sa att jag skulle vara nöjd med mina svar på hans frågor. Så ja...blir att söka nya, var i alla fall lite nära att få jobbet och det gör ju en lite pepp.

Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Kiss o bajs är ju skoj o prata om..Hihi

2010-10-27 @ 20:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0