Lekstund

Ah vilken otur vi hade idag. Vi skulle in och titta på kul med hjul hade vi tänkt i förmiddags. När vi kom fram var det helt tomt, inte en enda männsika syntes till. Någonting har blivit fel i kommunikationen och det var bara att försöka förklara för en förväntasfull Emilia att det inte blev något. Typiskt. Jaja vi åkte till lekplatsen istället ett tag och sen ner till hamnen och Joda för att luncha lite nachos. Sen tog vi en liten tur längs vattnet innan det var dags att åka hem så Milla fick sova. Stackars liten. Hon hade ju räknat med att få se brandbilar, go-cart, lastbilar m.m plus att få träffa Albin men inget av det blev av.

Igår var jag och Johan en vända till stan och återvinningen medan Emilia var på dagis. Jag var förbi ett jobb som jag ska söka och hörde mig för lite om tjänsten :).
På kvällen kom brorsan och Emma hit och åt mat och såg Idol. Emilia var så himla uppspelt och satt inte still i fem sekunder ens. Men när det väl var dags att sova så somnade hon med en gång. Brorsan kan konsten att jaga ur henne mycket energi som tur är.

Johan är nu ute och tvättar bilen, Emilia sover och jag ska fixa iordning lite här hemma hade jag tänkt. Har ingen aning om vad som kommer att ske ikväll men något brukar alltid dyka upp.

Fick lite fina bilder på det finaste jag har från idag.




Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Vad fina bilder du är så duktig och ta kort Johanna. Kramar.

2010-10-03 @ 18:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0