Kvällen

Ikväll for vi en sväng till pappa med hembakat bröd jag gjorde idag. Passade på att göra tekakor och ett annat bröd medan Milla var på dagis.
Vid pappa bestämde jag och syrran att vi drar till stan imorn en sväng och sen ska vi hem så hon kan fixa mitt hår. Jag har inte klippt mig sen i våras...

Förut idag var jag på utvecklingssamtal på dagis. Det gick jättebra och jag fick såklart prata med gammeltantu som ska pensioneras i vinter. Emilia uppfyllde alla kriterier som ett barn bör kunna i hennes ålder eller vad man ska säga.
Jag frågade om lucia men det skulle dom inte ha nån, hu vad trist. Emilia som springer och drar i sin tomteklännig så fort hon får syn på den men hon kanske kan lussa lite hemma hos oss istället.
Frågade även om fotografering för jag har ju hört andra blivit fotade och trodde det var något som jag missat. Visade sig att fotografen kommer i slutet av november så då ska Emilia ta sitt första gruppfoto med denna förskola och sitt allra första "dagiskort".

Här är jackan som hon fick av sin farmor, det är den enda som gäller när hon ska ut :D.


Kommentarer
Postat av: johanna

vilken fin jacka!

2010-10-26 @ 14:00:20
URL: http://guldrupemamma.blogg.se/
Postat av: Andreas

Då ska ja ha ett kort när ni får dom

2010-10-26 @ 20:01:09
Postat av: Ingela Lindström

Roligt att skruttan gilla den..Kram

2010-10-27 @ 20:10:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0