Kraschad???

Gaaahhhh!!! Våran stationära dator verkar ha pajat :(. Fläkten går igång på högvarv, skärmen startar inte och själva datorn piper. Jag hoppas verkligen att min duktiga far kan ordna detta måste bara få tag i honom först... Johan var så rar och lämnade den bärbara hemma.

Igår var vi ju hos mina två syskon som fyllde 13 respektive 17 år. Det var god mat och fika där hela kvällen. Jag cyklade hem med Milla vid halv elva tillsammans med årsdagsbarnen och enes pojkvän för att spela lite Buzz. Johan stannade kvar för att lira poker med dom andra grabbarna och kom inte hem fören fyra imorse. Milla somnade nästan direkt så vi fick lugn och ro :).

Idag var vi till mamma och plockade färdigt salmbär till saften som ska göras. Emilia vilade middag i syrrans säng (första gången det hände) medan vi fikade och sen tog jag mig också en tuppis.

Nu ska Emilia få i sig lite välling och sen är det dags för sängen och jag ska se på Ensam mamma söker :).

Imorn åker jag till stan och storhandlar mat. Tänkte försöka göra en matlista för veckan så man vet exakt vad som behövs hem. Även en present är jag ute efter till min kära halvpappa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0