Kallt

Brrrr vilken kyla det är ute. Jag har plockat lite äpplen och Emilia har lekt i sandlådan med sin pappa och han har även kllippt av lite grenar från träden. Nu har vi som frusna isbitar men vi ska ut och röja ordentligt i trädgården imorn så vi håller tummarna för några grader varmare.

Ikväll ska vi till mamma och äta. Johan och Ubbe ska sen vidare in på hockey. Vet inte vad jag, mamma, syrran och Milla ska hitta på undertiden men något blir det nog.

Jag har varit så himla trött den här veckan. Emilia har kommit in i något stadie nu, hon är inte samma goa tjej som hon brukar vara. Hon skriker, slåss, dummar sig mot katterna, gnäller för minsta lilla och gör bara sånt hon inte får. Det har tagit musten ur mig. Jag vet inte vad jag ska göra med henne i vissa lägen och det är inte alltid "skamvrån" som hjälper längre.
Vad skönt det hade varit om Johan fanns här jämt och kunde hjälpa för honom lyssnar hon på.


Här är någon som växer så det knakar.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Det är inte lätt Johanna önskar också att Johan kunde vara hamma hos er varje dag o jag tror han med hela sitt hjärta skulle vilja det med..Vi får hoppas du får jobbet så han kan börja jobba på ön..Önskar jag varit där o kunnat ställt upp för er gud vad jag önskar detta känns som jag är en dålig Farmor...Önskar jag hade er här...Puss o kram.

2010-10-23 @ 00:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0