Dynor

Jag vill sy!!! Sy vad som helst, känner hur det kliar i fingrarna efter att få ta i symaskinen :D.
Funderar på att göra en ny dyna till vagnen, den senaste jag gjorde var i vintras och alla är mer eller mindre ganska utslitna. På tisdag får jag kika efter tyger när hon är på dagis, ett till dynan och ett matchande till det lilla duntäcket. Sen skulle hon ha haft en minidyna till sin sulky också men jag får börja med den svarta vagnen.

Här är dom jag har gjort.







Den på sista bilden gjorde jag extra tjock och med fleece på undersidan till vintern. Blir nog samma idé till den nya med så hon inte fryser lika lätt.

Kommentarer
Postat av: Caroline

sv: ja, jag tycker själv man får slut på idéer rätt som det är :P

2010-10-04 @ 14:46:37
URL: http://carr0n.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0