Stan och en present med hem.

Nja riktigt så bra gick det inte på stan. Det som skulle handlas till svärmor var slut fram till Mars. Det mamma skulle få köpte jag men bytte tillbaka för att sen köpa en annan grej...och tandkräm glömde jag.
Men dessa finingar fick följa med hem.



Eftersom Milla och jag för det mesta bara tjafsar om just allt här hemma så känade jag att en liten present kunde lätta på stämningen. Jag köpte ett spel/pussel med Barbapappa som gick ut på att para ihop rätt gubbe med rätt aktiviet och sen pussla ihop dom.
När hon kom hem från dagis fick hon gå upp på sitt rum och leta efter paketet och hon blev så himla glad.


Hittar paketet i vaggan.


Skitglad.


Hmm vilken hör nu ihop med vilken?


Det pusslades om och om och om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0