Pysseldags snart

Nu har jag all anledning till att börja med scrapbooking. Typ sist av alla.
Min moster hörde av sig förra helgen om lite pysselsaker hon ville göra sig av med. Jag åkte genast dit och kollade på alla fina saker. Jag tog allt. En stor kartong fylld med scrapbookingsaker, burkar och askar som ska målas, pappersskärare, papper, färg och en massa mer. Nu måste jag bara leta efter ett fint album som jag kan börja pyssla med.
Tack så himla mycket fina du!


Några av dom sakerna som fanns i kartongen.


Jag har även, äntligen, tagit tag i ordningen på mina sysaker. Jag plockade ur en garderob som inte användes till något speciellt och tryckte in mina grejer. Alla tyger fick komma ur den stora väskan och läggas på hög så man kan se dom. Väldigt skönt att få ordning på det för jag har alltid dragit en stor suck varje gång jag skulle sy och plocka fram alla saker som låg lite här och var.


Ett par tyger som äntligen har hamnat där dom ska.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

jo du vi ska nog ta och fixa till en pysselkväll med lite öl o cider:) hade ju varit för himla mys!

2010-11-11 @ 20:57:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0