Perfekta

Vad hon blev fin i sina nya vinterkläder :). När hon hade fått på sig dom gick hon till spegeln och kikade på utstyrseln. Hon var nöjd.
Ute åt hon väldigt mycket snö medan jag höll på med riset...lär bli en del kissande snart kan jag tro.




Jag är väldigt nöjd med den måste jag säga. Hon sprang igenom dom stora vattenpölarna flera gånger och overallen stötte ifrån sig allt. Varken hon eller den var inte ett dugg blöta när vi kom in. Det fanns även några finesser som jag inte sett på andra overaller. Supernöjd och glad över vårat val och när det gäller ytterkläder så är det värt att lägga lite extra pengar helt enkelt.



Hela munnen full med snö.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Jättefin blev hon o man kan ivarjefall lägga ner lite pengar på ett vinterplagg för det brukar gå åt lite då..snart är ni här längtar..Kramar.

2010-11-25 @ 16:07:44
Postat av: johanna björnlund

jättefina kläder!

2010-11-25 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0