Oss

Den här veckan måste jag säga har gått otroligt bra. Emilia har nästan inte trotsat i mot mig alls och vi har kunnat haft det mysigt istället för bråkigt. Det underlättar väldigt mycket när man har henne själv. Jag hoppas verkligen på att den här perioden är förbi och att det tar ett tag innan nästa kommer.

Igår var vi hemma nästan hela dagen. Hon sa på förmiddagen att hon hade ont i halsen och det kan jag förstå efter allt hostande på nätterna.
Vi tog det ganska lugnt, hon drack en del te med honung och hon kände sig bättre senare. På kvällen åkte vi till mamma med nybakta bullar och fikade. Emilia bad om att få äta bulle! Hon har bara tagit åt sig förut men aldrig ätit mer än pärlsockret. Igår åt hon så fort dom kom ut ur ugnen och hos mamma. Märkligt hur det kan vända.

Idag ska jag se om jag kan få en del gjort här hemma. Städa köket, dammsuga huset, bädda, tvätta, räfsa sista löven, städa bilen och putsa fönstren. Antar att jag får prioritera lite för allt lär inte hinnas innan kl 14 men en del hoppas jag.



Emilia åt frukt ute i lekstugan efter middagsvilan.



Rött te med honung gillade hon skarpt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0