Nää slopa skogen

Den här tjejen hade jag med mig i skogen idag för att leta lingonris. Vi hann gå kanske fem steg sen sa hon "jag vill stanna vid bilen, inte vara i skogen"...
Vilken naturvan tjej man har till dotter.
Igår när jag talade om för henne att vi skulle dit tittade hon upp i taket sen blundade och slängde ner huvudet i soffan, typ en åå neeeeeej. Ja herregud. Men jag fick säga till henne, när hon ville gå tillbaka till bilen, att man kunde göra massor med roliga saker och att det inte fanns något att vara rädd för så jag hoppas på gladare miner nästa gång. Och någe lingonris fann vi inte.


Helt förvirrad.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

skulle du ha riset till krans? Jag kan fixa med till dig imorrn har en liten bit ner i skogen.

2010-11-15 @ 22:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0