Montag in unserem Haus

Idag har jag äntligen putsat fönstrena. Vad skönt att få det gjort. Sen har jag städat och varit ute på gården och grävt mossa till mina grejer som sak stå på trappen. Även adventsljusstaken börjar ta form bara en sak som saknas. Eftersom Emilia har varit på dagis så har jag kunnat göra allt i frid och fröjd.
Nu är hon hemma och har ätit mellis för två. Hon stoppade i sig en risifrutti, en mandarin, ett glas mjölk och ett digistivekex. Herregud hon äter mer än en annan.
Hon sitter och tittar på barnkanalens film, som är en favorit, sen ska vi upp på rummet och leka lite innan det blir dags att krama ihop lite biffar till kvällsmat.


Hörlurarna lyckades hon hitta i en låda, himla söt blev hon.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Gullesnutta vad jag längtar.

2010-11-22 @ 19:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0