Exakt en månad till Julafton.

Nu är bilen klar. Så skönt! På fredag åker vi till stan och hämtar den medan Milla är på dagis. Innan dagis ska hon på sin 2 1/2 årskontroll hos BVC. Jag tror vi var på koll i mars senast. Mycket har hänt sedan dess. Hennes mage bara växer och växer av all mat hon stoppar i sig så jag hoppas att dom inte ber mig sätta henne på diet.

Jag ska nu passa på att städa huset för ser ut som ett bombnedslag. Sen ska jag baka eftersom Johanna och Isabelle kommer på fika efter dagis. Mycket fika blir det men det är ju så gott.

Jag har kikat runt lite på julgodis man kan hitta på att göra snart. Förutom det vanliga julbaket med lussebullar och pepparkakor ska jag åtminstone göra polkagrisknäck och lakritskola. Jag älskar både polkagrisar och lakrits så det passar perfekt. Ska se om jag kan hitta lite fler roliga recept. Gott att smaka på något man inte äter varje jul.


Igår ville hon leka med lera. Max 15 minuter sen tröttnar hon. Under den tiden får man vara effektiv och göra något annat viktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0