Dagen

Jag är helt slut. Den här dagen har känts som en evighet och klockan är inte ens 22.
Vi har idag vaknat, ätit frukost, bakat bröd, dansat, sett film, ätit lunch, sovit (inte jag dock), ätit mellis, handlat till dagens fläskfilégryta, räfsat i trädgården, haft fikabesök av morbror med familj, lagat mat, fått besök av AnnSofie, badat och sen nattläsning innan sängdags. 

Jag ska bara kasta mig in i duschen när Hollywoodfruarna är slut innan jag kan slänga mig i sängen. Prata med min efterlängtade sambo i telefonen måste jag också göra för att kunna sova gott sen :).

Imorn kanske vi ska åka med Johanna och bada. På kvällen ska vi en sväng till mamma med hennes del av äppelmusten.


Borsta borsta och kamma kamma. Emilia är helt såld på det. Eller som hon kallar det "att klippa"...


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Ja men inte är det mycket att klippa på farmor....

2010-11-03 @ 23:08:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0