Blött emellanåt

Idag är det en sådan dag då Emilia kissar, eller läcker, i allt. Hon hade bytt underkläder och byxor tre ggr på dagis och hemma än så länge fem par. Jag förstår inte. Ena dagen är det torrt hela dagen och går gensat på toan när hon är nödig och andra är det helt tvärt om. Vad ska jag göra? Jag tvättar sönder hennes underkläder och byxor och torkar kiss efter kiss. Jag har frågat henne om hon vill ha blöja men såklart inte. När hon sover om dagarna fixar hon det galant.

Jag vill ju inte tjata på henne heller men vad ska man göra dom dagarna hon inte hinner i tid?


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Det är så Johanna dom går tillbaka en tid men det kommer att gå bra till slut. Kram.

2010-11-11 @ 11:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0