Badning

I nättres klockan två kom det in en pigg tjej och la sig brevid mig i sängen. Hon tittade på mig och sa "Mamma Milla pigg nu, åka och bada med Isabelle".
Neejjeee inte vaken nu tänkte jag och fick snällt tala om för henne att hon kunde sova hos mig en stund till innan vi skulle åka till badhuset.
Klockan FEM imorse somnade hon!!!! Hur förväntansfull kan man vara???
Jag väckte en trött tjej klockan åtta och det första som hon sa, som brukar vara "morron" eller "nu Milla sova färdigt" var "åka bada Isabelle".
Det var riktigt lyckat att åka dit och pappa Johan får minsann komma med nästa gång tyckte hon :).
Efter badningen åkte vi till ett café och fikade gott med våra hungriga barn en stund innan det var dags för hemfärd.
Milla somnade genast i bilen och jag fick lägga över henne i vagnen hemma där hon sov ytterligare i 3 och 1/2 timme innan jag fick väcka henne.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0