Änglar

Jag sa just till Johan att vi har ju inget änglaspel??
Han hade ingen aning om vad jag menade och när jag visade en bild sa han bara att det var fult och aldrig sett det förut. Visst det är inte världens finaste dekoration men hur mysigt är det inte då? Jag vill verkligen ha ett i år och jag vet att våran lilla kommer tycka samma som jag, tror jag i alla fall...
Vi har alltid haft ett framme till jul så länge jag minns i min uppväxt och jag får fina minnen av plinelingelingandet.


Källa


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

åh en sådan hade vi me när vi var små, måste se om jag hittar det vid mor och far. mysigt!!!

2010-11-14 @ 20:43:51
Postat av: Ingela Lindström

Min mamma o dom har alltid haft en sån med så Johan har nog sett det men han har nog förträngt det tror även vi hade ett när han var liten kanske ligger det hemma hos hans pappa.

2010-11-15 @ 10:07:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0