Mysiga kvällar

Nu ska vi se här, lite bilduppdatering =).

Först har vi kort från i torsdags som var en riktig toppendag. Den började med att jag körde Milla till dagis sen åkte jag och Ingela till stan för en liten shoppingtur i det strålande vädret. På eftermiddagen åkte vi till Brissund med Danne, Rebecka, Caspian, Tina, Albin och lilla Linnea. Där smaskades det godsaker till fika och barnen lekte för fullt. Emilia var helt överlycklig som fick se en massa flygplan komma och båtar på havet, vi hoppas på fler sådana kvällar framöver.



Här är bilder från i förrgår när vi var i lekplatsen och vårat firande igår. Min cykel är verkligen perfekt så nu ska jag börja röra på fläsket. Gympaskorna testades ordentligt idag när vi var ute på östergarnslandet och klättrade på stora stenblock och dom var riktigt super. 


Gissa om det kommer bli tomt här hemma imorn. Fört och främst så har Johan åkt till jobbet i vanlig ordning sen åker Ingela hem med flyget imorn på förmiddagen och Emilia är på dagis. Huset kommer helt plötsligt bli jättetomt. Emilia kommer bli så snopen när hon kommer hem imorn från dagis och ser att hennes farmor inte är kvar. Förhoppningsvis dröjer det inte länge tills vi åker ner till dom och hälsar på.
I helgen som kommer så får vi besök utav Emilias farbror som ska bo här. Han tänker ge henne en studsmatta och jag längtar tills jag får se en lycklig Milla hoppa på den, att hoppa är ju trots allt det bästa som finns :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0