Lite kyligt idag

Sitter just nu och lyssnar på Harcore Superstars senaste album. Här hemma är det väldigt lugnt och tyst så jag måste ju liva upp stämningen med lite musik. Ska alldeles strax cykla ner till dagis och hämta lillan. Invigde cykeln med att cykla dit imorse och det gick bra så nu är det bara att fortsätta. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på när vi kommer hem men det är ju inte helt fel att ta det lite lugnt tillsammans idag. Imorn ska vi nog träffa Johanna och Isa. Var införbi mitt gamla jobb förut för att morsa på gamla arbetskamrater medan jag ändå var i krokarna. Johanna var där och vi passade på att boka in dagen imorn för lite lek.

Nu ska jag ner och klippa av mig mina häxklor till naglar innan jag ska dra om en kvart.
So long!


Gårdagens utflykt i kalla östergarnslandet :).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0