Kom hem igen...

Det tog bara 1 månad här i nya huset innan vår ena kisse blev överkörd. Jag saknar henne så himla mycket redan så det är ofattbart. Hon var med mig överallt här hemma, i trädgården, vid datan, i soffan, när jag hängde tvätt, duschade och lagade mat. Hon var mig så trogen min lilla fina tjej. Hon blev bara två år stackarn.
Zeke, hennes bror, är kvar och undrar vart hon är nånstans. Efter olyckan igår så var han borta och kom inte in förens i förmiddags. Han går runt och nosar och tittar här hemma...:(
Jag vill bara att hon ska komma tillbaka så jag kan få fortsätta gosa med henne min fina fina Vilda, jag saknar dig <3.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

neeej de e inte sant! fina vilda. Jag vet hur de känns att förlora en kisse, man saknar de något fruktansvärt. Kram till er alla tre...

2010-05-02 @ 17:07:14
URL: http://guldrupemamma.blogg.se/
Postat av: Ingela Lindström

Så fina bilder..<3<3<3

2010-05-02 @ 22:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0