Annonserna

Just nu sitter jag framför datorn utanför Emilias rum och väntar på att hon ska sova. Brorsan, Emma, Ingela, Pappa, AnnSofie, Emil, Jessica, Farmor och Ingela är här och vi har grillat grillspett så vi är proppmätta. Helt underbart att kunna sitta ute nu om kvällarna. Tidigare så hade vi årsdagsfirande här och jag fick mig en cykel =D. Nu ska jag cykla varenda dag till dagis om vädret tillåter. Fick ett par ordentliga promenadskor och ett par gummistyvlar med och annat smått o gott.

Slänger upp lite bilder imor från det senaste undebara dagarna.

Klicka här så kommer ni till en annons på Tradera, gå in på 'Visa alla säljarens annonser' om ni vill kika på fler.


Kommentarer
Postat av: Martina

I torsdags kväll, efter att vi varit i Brissund, frågar Albin "Vem var den andra tjejen på stranden"? Jag fick tänka lite innan jag kom på att han måste mena Ingela. "Det var Ingela, Emilias farmor" svarade jag. Sen bubblade han på om Ingla som är Memilias farmor tills han somnade:-)

2010-05-23 @ 09:21:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0