Vill så gärna få gunga lite

Igår gjorde jag en köttfärspaj. Jag brukar aldrig lyckas riktigt bra med degen som ska läggas uppepå men igår vart det riktigt snyggt. Gjorde också mera färskpresad apelsinjuice och det tog slut redan igårkväll så idag ska det göras mer, rackars så gott det är.
Städade en del igår, diskade tre ggr, dammsög, skurade toalettet, plockade upp kläder från resan och annat som behövdes göras. Går ju inte att få det snyggt här hemma bland lådorna men man får göra så gott det går.
La upp en nedräknare till höger på bloggen, 23 dagar kvar :D.

Emilia vill så gärna gunga här ute på lekplatsen som hon ser varje dag...det är lite väl mycket snö försöker jag förklara för henne men hon vill ändå prova och visst får hon det men det gick inte så bra ;).


Kommentarer
Postat av: Lisa

Å va söööt! yes jag kommer ihåg dig :D



Jag är lite slö på målar fronten just nu. Men hur stor vill du ha den ungefär och vad för figurer hade du tänkt dig? Hoppas du haft en toppen helg!

Kraaam

2010-03-02 @ 10:25:58
URL: http://pinkfriday.blogg.se/
Postat av: Ingela Lindström

Gud vilken fin paj ser jättesmarrig ut..Emilia verkar nöjd fast det inte går att gunga så bra..Haha..Kram.

2010-03-02 @ 17:04:27
Postat av: Ann-Sofie

Johanna, du är ju en riktigt baddare på att göra paj, kanske en karriär som pajbakare... Skoj att gunga, det blir bra med vår gungställning i eran trädgård.

2010-03-02 @ 18:03:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0