Tillökning

Klockan sex imorse öppnades dörren in till vårat sovrum och i öppningen stod en liten Emilia med två snuttefiltar i famnen och sa "mollon" (gomorron) sen hoppade hon upp i sängen och la sig brevid mig i 10 min innan hon blev rastlös. Ingen feber var kvar, sussat hela natten och pigg som en mört. Gud så skönt att det inte vart mer än så. Hon ville till dagis och eftersom hon var pigg och feberfri så har hon fått åka dit. Vi möttes i dörren av två barn som trodde det var Emilias sista dag. Dom är så ledsna över att hon ska sluta men som tur var är det ju ytterligare två dagar kvar och inte den sista idag.
Jag dessvärre mår lite si o sådär. En skallvärk som går från ögonen bak i huvet och ont längs revbenen på ena sidan så jag inte kunde böja mig förut. Men skallvärk får jag alltid vid den här tiden av månaden och jag ska äta järntabletter men vad fan då får man ju ont i magen istället. Lite värktabletter så blir det bra. Ska ta och städa upp här hemma nu innan hon ska hämtas.
Fick ett glädjande sms av min mamma imorse där det stod att min moster har fått en dotter!!! Grattis!!! Ser så mycket fram emot att få träffa er (och alla andra förstås). Hon har sedan tidigare en son som är född bara några veckor innan Milla så när småttingarna leker med varandra kan jag passa på att gosa med bebis förhoppningsvis hihi :).


Film och tv var det enda hon ville ägna sin tid åt igår. Hon satt i soffan vid mig nästan hela dagen lilla gumman. Tur att hon är pigg idag och slipper sånt där skit.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

vad skönt att lillfia mår bättre. Vilket skit att du inte mår så bra jobbigt, krya på di brud`n

2010-03-16 @ 15:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0