Söt vovve

Ja det här med toalettbesök för Emilias del verkar ha blivit mani för henne efter att hon lyckades kissa där igår. Hon skulle sen sitta där i princip resten av kvällen (utan resultat) och vägrade sätta på sig en blöja. Sen gick hon ner från toan och kissade på sitt rumsgolv istället...

Johan har nu fått ledigt torsdagen, alltså dagen innan flytten, så vi kommer att ha god tid på oss att packa in i lastbilen och sen städa lägenheten. Jag lastade fler kartonger fulla igår så man kan börja skura en del skåp och lådor i köket nu. Ska putsa fönstren här nu nån dag men det är ju runt -7 grader och jag vill inte frysa fingrarna av mig även om det är bäst att putsa när det är kallt.

När affärerna öppnar ska jag ner och handla böcker till dagis. Istället för att bjuda på glass och kakor (som dagis gärna vill att man inte ska göra) så köper vi hellre böcker och ger och skriver en liten hälsning i. Dagiset var väldigt tydliga redan från början att dom sällan bjuder på något sött eftersom barnen oftast får i sig tillräckligt med socker hemma så då passar det ju bättre att ge presenter till avdelningen.


Sista dagen i Gbg gick vi promenad så Milla fick springa av sig lite och passade på att rasta söta Tingeling med, hur söt som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0