Skitbåt

Redan innan vi flyttar så ska det börja krångla. Johan ringde förut och sa att han kanske inte kommer kunna komma hem till påsk (helgen efter vi flyttat) för att färjetrafiken till Gotland går i strejk!!!! Först ska vi lägga ut 3000kr på resan hem sen ska vi köpa ett pendlarkort till Johan för 8000kr och nu går dom ut i strejk 1 April. Så vi ska betala en jävla massa pengar så vi knappt har råd att klara månaden ut och sen är det inte säkert att han kommer kunna åka, jag är så förbannad just nu. Jag hoppas verkligen att dom löser det fort.

Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

nämen vad är det för jäkla missflyt! Verkligen skitbåt! kram på er!!

2010-03-09 @ 21:09:35
Postat av: Ingela Lindström

Hoppas verkligen jag med så ni får fira påsk tillsammans annars får han väl ta flyget men tyvärr kostar ju det med..Kramiz.

2010-03-10 @ 08:27:11
Postat av: Marie

Hej hej Johanna!!

Hoppas allt är bra med er.

Förstår att du är förbannad, men ja skulle inte tro, eller vi får väl hoppas att det inte blir någon strejk, jag kan ju försöka o höra av mej om jag får reda på något om hur det ligger till. Som det ser ut nu så skulle vi få mer info efter den 16:e för då skulle dom ha någe möte.

Ta hand om er nu, så får vi hålla tummarna!

Ska bli kul o hälsa på er ute i huset sen.

För ni ska ju faktiskt flytta o bo i HUS ;)

Kram på di!!

2010-03-10 @ 17:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0