Ny lur

Min mobil har blivit riktigt kass på senaste tiden. Ibland kan jag inte skicka sms, alla samtal bryts bara efter några sekunder och den raderar saker själv. Så idag tog jag mig i kragen och åkte in till mitt gamla jobb för att kika på en ny lur. Forna kollegan hjälpte mig och det fick bli denna:


Bilden är härifrån

Ska bli spännande att testa Samsung igen som jag tidigare inte har gillat men dom ska tydligen ha blivit bättre, fick bli en svart och ingen rosa. Hämtar den på torsdag :D.

Idag så har vi varit ute en sväng i trädgården med katterna. Björnlund och Isa skulle egentligen komma på en fika i förmiddags med vart hemma för sjuka. Eftersom solen sken så fint så fick katterna komma ut och vad dom sprang och skuttade överallt. Emilia spatserade också runt och inspekterade trädgården och alla vattenpölar. Efter middagsvilan åkte vi till stan och plockade upp lillsyrran sen åkte vi till lite affärer för att sen drar hem till mamma och äta god mat. Emilia hade en riktig uppvisning där ett tag med alla sina bus, så skönt att komma iväg en stund nu när det inte är någe dagis om dagarna.
Jag kopplade just ihop våran stationära dator så man kunde få använda lite program som inte finns på den lilla. Och jag ska passa på att skicka in lite bilder på framkallning som ligger på den här dator för det är just nu fritt porto och Emilia ska ju ha några foton i sin fotovägg som ska upp.

Imorn kommer syrran hit och ska sova här eftersom jag ska iväg mitt i natten för att hämta Johan vid båten. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på för alla filmer är nerpackade, några tv-kanaler har vi knappt mer än 1,2,4,6 och barnkanalen typ. Blir kanske någe spel och bak av scones. Kan ju koppla in PS3 så vi kan lira lite Buzz eller Guitar hero med.

Tjingeling tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0