Ny jacka och fika

Häromdagen började jag fundera på att det var dags att skaffa en ny vårjacka till Emilia. Jag kikade runt lite på nätet för att titta efter vad som fanns. Men efter jag hade snurrat runt en stund kom jag på att vi köpte ju en i Göteborg, en jättefin grön softshell jacka som jag helt hade glömt. Dessutom hade jag just köpt en väst till henne som också hade glömts bort. Ibland undrar jag vad jag använder min hjärna till för det är hemskt vad glömsk man har blivit.

Jag och Emilia gick upp vid halv sju imorse. Johan fick sovmorgon så jag tog henne och gav henne välling, på med lite kläder sen plockade vi i ordning den rena tvätten och packade lite. Jag hittade skor hon hade i höstas och dom kunde hon ännu ha =). Ska leta upp hennes pumaskor hon hade också och se om dom ännu passar, har kikat på nya men det kanske inte behövs.
När Johan klev upp åts det frukost sen fortsatte vi packa kläder och sängkläder.
Vi gick sen ner på stan för att fika på det nya fiket som öppnade för några veckor sedan. Johan har just pratat med Andreas och kommit fram till att han ska vara barnvakt en stund senare så vi kan gå tillbaka dit och ta varsin öl för oss själva :).

Ha en skön lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0