Hemma

Nu har vi kommit på plats i vårat nya hem. Det viktigaste har kommit upp från kartonger och säckar och nu är det bara finliret kvar. Huset är jättemysigt och vi kommer verkligen att trivas bra här. Emilia har varit jätteduktig och sover gott i sitt nya nya rum. Hon är jätteglad över att få träffa alla igen och tjatar om att få åka och hälsa på så i eftermiddag ska vi åka till min moster så Emilia och Albin kan få leka och så ska vi träffa den fina lilla bebisen.
Jag har ingen aning om vart våran kamera är nånstans så bilder får det väntas med men den dyker nog upp snart. Har använt tvättstugan för första gången idag, vi hade en stor sopsäck full med smutskläder så det var minsann på tiden =). Nu medan Emilia vilar middag ska jag ner i badrummet och skura färdigt duschen som behöver sig en rengöring.
Också katterna verkar trivas bra. Dom har mycket mer utrymme att vara på nu och Vilda gör allt för att få komma ut och inspektera trädgården men hon får dock vänta lite till och Zeke han ligger mest och sover hela tiden.
Johan kommer hem redan på onsdag igen för han kommer jobba in torsdagen så det blir riktigt långledigt för honom den här veckan.

Återkommer med bilder när kameran har kommit fram =).

Ha det så gott!

Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Vad skönt att ni har kommit något som när iordning!! Förstår att fialotta tycker det är mysigt att träffa alla, får väl se när jag eller vi kan komma över för jag är så nyfiken och så längtar jag så efter er..Bamsekramar från lilla mej.

2010-03-29 @ 18:45:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0