Det börjar dra ihop sig

I eftermiddag ska jag byta olja på bilen. Eller nästan iaf, jag ska lämna in bilen på Mekonomen för oljebyte... Under tiden ska jag ta med Emilia i vagnen och gå en sväng hade jag tänkt men vad fan det har ju kommit mer snö! Det är snorhalt under det vita täcket så jag vet inte...blir nog att gå och handla lite tandkräm och sånt som behövs hem istället.
Igårkväll fick Emilia ta sig ett bad. Hon har inte kissat på toaletten på ett par dagar så jag vart lite chockad när hon satt i baljan och helt plötsligt sa att hon behövde gå på toaletten. Så upp med henne, dyngblöt, ur badet och satt henne på ringen sen kissa hon en skvätt och gick tillbaka till baljan. Duktiga tjej.
För övrigt är hon helt pigg och kry likaså jag men nu ringde Johan och började bli förkyld och hängig... Sist vi flyttade var han sjuk som attan så jag hoppas han slipper vara det den här gången med.
Nu ska jag och mitt cellulitarsle swischa in i duschen och sen sätta sig här igen för att knåpa ihop en del till två presenter =).
Bara en vecka kvar nu nästan :D.



Millas två dockor följer med henne vart hon än ska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0