24, 25...26 mars

Det börjat verkligen dra ihop sig nu. Kläderna är nerpackade likaså resten av lägenheten. Så imorn ska jag och Emilia vara hemifrån så mycket vi kan så vi slipper se den här röran. Först ska vi till Bella en sista gång och tacka för all hjälp sen ska vi ta en sista fika med Emma. En långpromenad ska det bli för jag ska försöka få bort ett par kilon från mitt cellulitarsle.
På torsdag ska Andreas ta med sig Emilia till busfabriken själv, hon kommer tycka att det ska bli så kul och skönt att slippa mig ett tag ;). Sen att få spendera en del av sista dagen här med sin farbor kan ju inte bli bättre.

Nu blir det inge mer skriverier här fören vi har anlänt i vårat nya hem. På torsdag flyttar vi ut och på fredag flyttar vi in :D.

Kramkram!

Just det min mobil är paj, går inte att skriva sms...

Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

see you soon then!!

2010-03-24 @ 12:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0