Våran blivade skatt

Jag är ta mig fanken helt slut idag med efter förrgårs bravader. Märks att kroppen inte är så rutinerad längre. Här hemma ser det ut som att bomben har slått ner... Kexet var ordningssam som vanligt och plockade ihop alla flaskor lagom tills man vaknade igår morse och jag tog tag i snabeldraken som fick dra i sig skit från vardagsrumsgolvet. Annars har inget gjort här sen i lördags, disk över hela bänken, stökiga sovrum eller ja stök överallt. Vi hade skitkul på festen och därför känns det väl som det gör idag.
Emilia sov över i Barlingbo och allt verkade ha gått bra. Hon har lekt med både Albin och Caspian så henne gick det ingen nöd på.

Igår var vi inne hos grannen som har en liten kissemiss till oss. Den lilla kraken som kallas "grannen" än blir leveransklar till midsommar. Sjukt söt liten lurvig tjej som ska flytta hem till oss och Zeke får en liten lekkamrat. Hon ska få ett coolt namn men jag har verkligen ingen aning om vilket.


Kommentarer
Postat av: moa

pella, asta, bella mm

2011-01-12 @ 20:01:15
Postat av: helgon

VILLEN SKÖNHET , ooj minade mina skor ! hhahaah skojaa bebbe

2012-01-06 @ 17:52:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0