Klippning

Det där med att gå ner i vikt när man ska äta mer kan man ju klia sig lite i huvudet om. Jag har försökt äta frukost, lunch och kvällsmat varje dag och det har väl gått ganska bra. Emilia har bara varit på dagis 2 ggr den här veckan så vi har gjort varandra sällskap vid varje måltid.

Solen skiner och jag ska nog försöka få en bit utav gräsmattan klippt så Johan slipper det i helgen. Vi ska lägga ut grus på uppfarten, jorda traktorhålen, fixa med uteplatsen och hjälpa pappa med polbygget så vi har att göra ändå dom kommande dagarna. Den här veckan har gått så himla fort och det känns som att Johan åkte och jobbade igår men han kommer ju hem ikväll =). Emilia säger "pappa, lastbil hemma"... Hon tror väl att den ska följa med hem varje helg nu men riktigt så är det ju inte.


Så ser mina måltider för det mesta ut, bättre än ingenting =). Kunde ändå inte låt bli att baka i tisdags så Emilia hjälpte mig att göra en god drömtårta som nu ligger i frysen.


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

oj vad gott de ser ut!

2010-06-17 @ 20:56:25
Postat av: Martina

Ursäkta en dum fråga kanske men vart är maten?? Det där kan du ju inte leva på! Du måste äta mat för att få igång förbränningen! Du tycker säkert att det fungerar jättebra och att du mår jättebra men tro mig allt blir mycket bättre om du börjar äta mat. Jag talar av erfarenhet.

2010-06-17 @ 21:15:27
Postat av: Martina igen

o lyssna nu på mig för jag är mycket äldre än dig:-) Typ så sa jag till Albin idag oxå när han blev arg för att han inte fick hoppa på kökstolarna...Du är säkert klokare än mamma men jag har levt mycket längre än dig så i det här fallet vet jag bäst sa jag och han tittade konstigt på mig och nickade frågande:-)

2010-06-17 @ 21:41:49
Postat av: Johanna

Men åh lilla Albin =). Nja jag har slutat med dieten, gick i tre dagar iaf hahahaha.

2010-06-17 @ 22:09:05
URL: http://rockkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0