Denna dag blir lugn

Vad skönt det är vissa dagar när man inte har en massa måsten som ska göras medan hon är på dagis. Idag är det en sån dag. Det enda som behövdes var att ge köket ett litet lyft och det var snabbt gjort. Jag har varit så himla trött de senaste dagarna så jag passade på att slänga mig på soffan och slötitta på tv i 1 1/2 timme, gott, sen ringde det i telefonen så där fick jag sitta och prata i över en timme. Snart ska jag hämta den där lilla saken på dagis. Hon kanske har lust att hjälpa mig lite i källaren med alla våra grejer Andreas kom med som vi bara slängde inför källardörren. Hon brukar vilja vara med där nere men sist hoppade hon i sängen tills hon ramlade och slog huvudet rätt ner i betonggolvet. Nu ligger dynorna till utemöbeln där så hon kan inte komma upp dit som tur är.

Ikväll åker vi en sväng till mamma för att lämna av lite grejer som vart kvar här efter helgens firande. Emilia tjatade om "Bubban, Mommo, Lelis och Dea" hela dagen igår så hon lär bli superglad när jag berättar att vi ska dit.


Min finfina lilla skål jag köpte förra veckan =).

Johan hamnade i lekstugan sittandes i den lilla lilla möbeln, ser road ut... Nu har det kommit upp gardiner sen bilden togs och lite hyllor ska snart upp som hon kan ha sina pryttlar på.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0