Badat i pool idag

Igår och idag har det hunnits med en del. När lillan var på dagis igår var jag till stan och storhandlade käk, kom hem och rullade egna köttbullar som det blev fyra matlådor utav och sen tvättade jag och städade bilen innan hon skulle hämtas. När jag kom dit var hon svidig och på riktigt dåligt humör så det var bara att förska planera in vad man skulle försöka hitta på med henne och det fick bli en cykeltur till mamma som slutade på 1,6 mil. Hon somnade nästan i cykelstolen på väg hem efter att haft en jobbig dag men när vi kom till sängs hade hon ändå svårt att somna såklart.
I förmiddags åkte vi till Caspian för att bada. Vi skulle egentligen till stranden men eftersom det var lite mulet så tyckte Rebecka att det passade utmärkt att vi kom dit och svalkade oss istället. Vi hade det jättetrevligt men i vanlig ordning fick vi åka därifrån eftersom Emilia slöt och lyssna på vad man sa och bara gjorde hyss tillslut. Hon var trött och somnade gott när vi kom hem.
Jag passade på att tvätta och städa sovrummet, påbörja kalposen som skulle ätas ikväll, städa Emilias rum och bädda rent i hennes säng.
Hon har varit på strålande humör hela kvällen och hjälpt mig med maten och plockat ur diskmaskinen. 
Nu ska jag ner i tvättrummet sen skura golv och jag är väldigt baksugen...får se vad som hinns med ska först och främst vänta på att Milla somnar och det kan ta sin lilla tid.


Vi har äntligen valt ett namn till kissungen och det fick bli Stella. Det var lillbrorsan som föreslog att deras kissunge skulle heta det men jag hade turen att få norpa namnet åt våran.

 


Kommentarer
Postat av: johanna björnlund

fint namn på kissen! tråkigt att ni fick åka hem för lillan blir grinig:(hoppas ni kommer på lördag och fikar ni e så välkomna så! kram

2010-06-30 @ 21:23:42
Postat av: ingela Lindström

Gud vad stor €mila ser ut...Oooo så söt Stella är och gamla Zeke också hoppas det funkar bra. Snart är vi där.Kramar till er alla.

2010-06-30 @ 23:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0