Ombyggnad pågår

Sitter och försöker få ordning på bloggen lite men det går inte så bra, många smågrejer som behöver filas på ännu sen det värsta är ju bakgrundsbilden som upprepar sig och blir likadan på högersida som vänster. Men jag får fortsätta imorn med det för om en halvtimma ska Milla hämtas och jag måste dammsuga och ännu hinna till posten (hur nu jag ska få det att gå ihop eftersom jag ännu sitter här). Lägga upp nytt på bloggen tar så jäkla tid att jag inte alltid förstår varför jag ger mig in på det men jultema kan man ju inte ha året om.

Johan har nu dragit på Sundsvall, snarare Gnarp, för att lämna en bil åt hans chef. Inatt ska han få bo på hotell, tyckte han kunde ta med sig tofflor och pyjamasbyxor men det gick han inte med på konstigt nog haha.

I eftermiddag ska Andreas komma hit, får nog passa på att städa då medan han busar och har kul med lillan.


Bilder från pulkaåkningen häromdan. När vi kom hem skulle Milla ha mina vinterskor på sig...passade inte så bra kanske.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Skulle Andreas komma så kan väl han städa för han har ju hållit på hela dagen hemma hos sig och fönsterputsaren kan han ta med till dej..Haha.

2010-01-13 @ 16:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0