Mycket snö på intåg

Åååå jag har ännu inte bestämt mig om bilderna, får nog sova på saken och skicka efter imorn. Jag och min beslutsångest drar inte alltid jämt.

Imorn kommer ju Johan hem, får se hur dags det blir med tanke på det här härliga snöovädret som har dragit in över vårat avlånga land. Milla ska vaccineras för andra gången imorn mot dom där svinen. Hoppas att hon inte känner igen sig när vi kommer dit och blir rädd men det ska nog gå bra, det gick ju bra sist. På kvällen ska vi äntligen iväg på middagen som vart inställd för några veckor sen. Först var dom sjuka sen blev Milla det när dom vart friska men nu verkar alla krya. Ska bli så gott med J.s mat han är en riktig mästerkock. Det kommer även bli byte av julklappar melan barnen som ännu inte blivit av.

Här hemma har vi redan flyttkartonger framme. Om Johan hade fått bestämma helt så hde allt varit nerpackat nu men vi ska ju faktiskt kunna bo här ett tag till så han får hålla sig lite.

Milla har fortsatt varit duktig med att somna i sin nya säng. Jag har hakan i golvet varje gång hon lägger sig för att det går så bra. Hade räknat med att kämpa någon vecka men icke då, sen funkar nog inte det med en annan säng utan det sk vara hennes.
I förrgår satt hon och badade i baljan medan jag diskade och fixade. Efter en stund ropar hon på mig och sen säger bajs...När jag går dit hör jag hur hon dricker något och sen hostar till. Jo men visst sitter hon där med en leksak full med bajsvatten och verkar ha tagit sig en slurk, bläää. Hon fick genast kliva ur och duscha av sig sen hade jag jobb en stund med rengöring. Hon har inte blivit dålig än så jag håller tummarna att det förblir så.

Nu blir det tv resten av kvällen. Just nu är det Biggest Loser, kl 20 Robinson och kl 21 Real houswifes of New Jersey, najs :D.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så gott att han har matglädjen i sig!! Han är en riktig hejare när det gäller mat o det har han säkert både från sin mamma o pappa, som alltid har tyckt om god mat... Att Milla äter lite skit har ingen dött av, det är bara att hänga med...Haha. Jag tror Johan vill flytta mer än dej Johanna och det är ju positivt, för dej, men jag gråter varje dag för det!! Men så är livet tyvärr, kan inte jag bestämma för då hade jag viljat att ni flyttat hit...Älskar er ändå!!! Puss o kram Armafarmor..

2010-01-27 @ 22:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0