Lördag med bus

Imorse när vi klev upp funderade vi på vad som skulle hittas på, det var -23 grader ute och inne i lägenheten ville man ju inte sitta hela dagen. När vi hade ätit frukost bestämde vi oss för att åka till Norrköping och gå på Busfabriken med Milla. Vi åkte dit, kom fram, och fi sakran vad folk det var. Milla sprang runt och lekte helt överlyckligt men efter 45 min började hon bli trött efter att titta på alla barn som sprang runt, vi var verkligen där fel dag. Så vi tog lite lunch sen gick jag in på Candyland som är nyöppnad brevid och jisses vilken godisbutik. Handlade bara sorter som inte fanns i vanliga affärer, smarrigt smarrigt.
Sedan la vi Milla i vagnen så hon kunde vila middag. Efter fem minuter promenad mot Bauhaus (Johan tog bilen) så sov hon gott. Vi kunde strosa runt i alla butiker i lugn och ro i 2 timmar och det var så gott. En butik jag aldrig hade varit inne i förut var Nordik och efter besöket kände jag att det där var en butik helt rätt för mig, såååå mycket fina saker till allt i hemmet både för vuxna och barn med bra priser.
När vi var på väg till Norrköping messade jag brorsan om han kunde fixa biljetter till Status Quo i sommar som ska uppträda på Gutavallen i Visby. På eftermiddagen fick Johan ett samtal och när han lade på mobilen såg han så förnurlig ut, jo visst hade brorsan ordnat tickets och det ska bli så sjukt roligt att få gå!!!

Ikväll är det ju Robinsson och vi ska bunkra upp med ostbågar och chips, en riktig fettarkväll :D.
Ha det så gott fina läsare!!


Både jag och Johan fick åka med Emilia på vissa saker, ibland ville hon att vi gör efter henne och ibland tillsammans, hon har inte börjat skämmas över att visas ihop med sina föräldrar än iaf :S.


Kommentarer
Postat av: Andrea

JAG VILL OCKSÅ GÅÅÅÅÅ!

2010-01-09 @ 19:48:42
URL: http://lowhighlife.blogg.se/
Postat av: Ingela Lindström

Vad kul det ser ut..Jag var till Ullared igår och gud vad leksaker dom har ni får komma hit innan ni flyttar så vi får åka dit...;o))

2010-01-10 @ 18:13:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0