Liten och knubbig

Jag tänkte skicka iväg lite foton för förstoring som sedan ska pryda väggen vid trappen till övervåningen. Ett av dom blir detta som vart himla fint när jag photoshoppade lite, hon är så go våran lilla ängel. Ska också skicka iväg kort på mig och Johan som jag vill ha i trappen men han vet inget än...ska först rama in dom så blir det en liten surprise.
Det här med nya sovrutiner gick ju sket sig eftersom hon har sovit bra på dagen den här veckan. Men vi ska ändå ta bort en sidan på sängen imorn eller ikväll och se hur det funkar, hoppas verkligen att det går som vi har tänkt.
Nu ska jag kamma genom håret och sen dra ner på stan med Emma en stund innan vi ska hämta våra små på dagis.



Bland dom första korten på Milla, hon är knappt en vecka här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0