Liten nyår

Klockan 10.22 väckte Milla mig idag. Nog för att det är skönt med sovmorgon men nu får vi ta och försöka vrida tillbaka dygnet lite så hon vaknar senast halv nio- nio åtminstone så det inte blir helt gale  när hon börjar dagis den 12 Jan igen.

Igår var jag och Emma en sväng till Factory ju. Jag hittade jättefina kläder till Milla med märket Alfons & Milla men det var ju inte till henne jag skulle handla den här gången. Till lilla knytet som ska få presenten hittade jag jättefina kläder som bara ska slås in och skickas hem. Emma hade aldrig varit där så vi gick runt ett tag och spanade lite.

Igårkväll kom Andreas över och åt jättegod mat Johan hade lagat i ordning. Det blev ungsstekt fläskfilé med potatisgratäng och sallad. Till efterrätt gjorde jag en hallonsmoothie som vart riktig smarrig. När vi vart mätta i magen tog vi på oss ytterkläderna för att åka en bit utanför stan och skjuta upp raketer Andreas att köpt. Milla tyckte det var skitkul och sa "Pang Pang"! Sen åkte vi hem och spelade spel och hade trevligt, en riktigt bra dag var det.


Bilderna:

Överst- Lite fyrverkerier gjorde Millas kväll.

Nederst- Milla och pappa har byggt, Nya fina kandelabern vi fick i julklapp, Vilda ligger nersjunken i en sackosäck.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

kandelabern passar ju perfekt i erat hem...och kommer att passa lika bra i erat nya hem, kramar från oss

2010-01-07 @ 18:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0