Isprinsessa?

Det blev en kväll till på isen. Milla tycker det är jättekul men mest vill hon åka i Johans famn där det går lite fortare än när hon själv ska åka. Men igår fick hon testa att hålla i ett litet mål och det gick bättre än förväntat, hon kan hålla balansen om man släpper henne så det görs framsteg fort. När vi skulle åka vägrade hon ta av sig skridskorna... Blir nog en sväng dit varje helg nu så Johan kan passa på att träna inför den årliga matchen dom brukar spela.

Idag kom mattan till Millas rum som jag har väntat på så länge. Den vart jättefin och ska bara platta till sig lite efter att ha legat ihop rullad. Jag ska ta och göra mig klar för att gå ner en snabbis på stan innan hon ska hämtas och se om jag kan fynda nått på halva reapriset. Beställde en del kläder i fredags som kommer den här veckan men det som kommer räcker inte så jag måste ner och hitta mer. Och då är du ju aldrig fel om man kan fynda något.

Jag gillar mattan skarpt :D.


Kommentarer
Postat av: Ingela Lindström

Mattan blev jättefin..Vad roligt att hon tycker det är skoj att åka skridskor...Du får be Andreas följa med och åka med henne han tycker ju med det är så skoj att åka..Hoppas allt är bra med er och att ni kommer snart så kan vi åka till Ullared innan ni flyttar..Puss o kram.

2010-01-18 @ 13:05:07
Postat av: Johanna

Hej Ingela! Allt är bara bra, hur är det med dig? Vi tänkte åka ner en sväng till er innan flytt och vi hade nog planer på nån helg i februari. Något som passa dig bättre eller sämre? Kram

2010-01-18 @ 15:41:30
URL: http://rockkarlsson.blogg.se/
Postat av: Ingela Lindström

Det vore jätteskoj den bästa helgen är sista helgen i februari för då är jag ledig fredag, lördag, söndag..Ni kan väl kolla om det passar er med o så är det ju lön också..Kram.

2010-01-19 @ 17:10:21
Postat av: Johanna

Jag ska kolla med Johan, tror att det passar oss bra med :).

2010-01-19 @ 18:21:01
URL: http://rockkarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0